Zwroty i reklamacje

 Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji (POBIERZ) i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Przygotowanie przesyłki

ZANIM NADASZ PRZESYŁKĘ, POINFORMUJ NAS MAILOWO O REKLAMACJI! (WARUNEK KONIECZNY)
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią paragonu/faktury zakupu.

3. Wysyłka
UWAGA! NIE ODSYŁAJ PACZKI NA ADRES NADAWCY! Napisz do nas e-mail z informacją o reklamacji, a podamy Ci odpowiedni adres do wysyłki.

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, na zwrot towaru masz 14 dni, licząc od dnia kolejnego od odebrania przesyłki. Liczy się data nadania przez Ciebie przesyłki. Możesz odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, jeśli nie nosi on śladów użytkowania oraz wszystkie metki i etykiety są nienaruszone (przytwierdzone w oryginalny sposób). W tym celu wypełnij potrzebne oświadczenie (POBIERZ) i wyślij je na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami.

ZANIM NADASZ PRZESYŁKĘ, POINFORMUJ NAS MAILOWO O CHĘCI ZWROTU! (WARUNEK KONIECZNY)

UWAGA! NIE ODSYŁAJ PACZKI NA ADRES NADAWCY! Napisz do nas e-mail z informacją o zwrocie, a podamy Ci odpowiedni adres do wysyłki.

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę. 

Koszt odesłania towaru pokrywa kupujący.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl