Najczęściej zadawane pytania

FAQ

 

ZAMÓWIENIA I KONTO UŻYTKOWNIKA

 

CZY MUSZĘ ZAŁOŻYĆ KONTO W SKLEPIE ABY DOKONAĆ ZAKUPU?

Nie. Zamówienia mogą złożyć zarówno zarejestrowani jak i niezarejestrowani użytkownicy. Rejestracja w sklepie umożliwi Ci dodawanie produktów do przechowalni, sprawdzenie statusu zamówienia, historii zakupów, otrzymywanie kuponów rabatowych i promocyjnych. Brak rejestracji spowoduje, że Twoje dane do wysyłki nie zostaną zapisane w systemie sklepu, więc przy następnych zakupach będziesz ponownie wprowadzać je do formularza.

JAK ZAŁOŻYĆ KONTO W NASZYM SKLEPIE?

Aby zarejestrować się w byefelicia.pl, kliknij ikonkę ludzika dostępną w prawym górnym rogu strony, a następnie wybierz jedną z dwóch opcji rejestracji. Wpisz dane wymagane w formularzu, podaj e-mail i wybrane przez Ciebie hasło. Gotowe!

POSIADAM KONTO W SKLEPIE – DLACZEGO NIE MOGĘ SIĘ ZALOGOWAĆ?

Powodów może być kilka:
- błędnie wpisywany login lub hasło – spróbuj jeszcze raz wpisując ręcznie login i hasło, nie korzystaj z ustawień, które zapamiętała przeglądarka;
- zapomniane hasło – w tym przypadku kliknij link w wyrażeniu ”Nie pamiętasz hasła? Kliknij tutaj.” Aktualne hasło zostanie wysłane na adres e-mail podany przy rejestracji konta. Jeżeli mimo to nie udało Ci się zalogować, prosimy o kontakt.

CZY MOJE KONTO MOGŁO ZOSTAĆ ZABLOKOWANE?

Niestety tak. Z przyczyn uzasadnionych administrator sklepu ma prawo zablokować konto użytkownika. W takim przypadku skontaktuj się z nami.

JAK SPRAWNIE ZNALEŹĆ PRODUKT, KTÓREGO SZUKAM?

W lewym górnym rogu strony, znajduje się okno wyszukiwarki, oznaczone ikoną lupki. Wpisz nazwę własną produktu, np. ASYMETRIC BUTTONS albo nazwę kategorii, np. spodnie, bluza, itp.

JAK POPRAWNIE DOBRAĆ ROZMIAR?

Najpierw sprawdź tabelę rozmiarów w opisie produktu. Przeczytaj opis – w nim zazwyczaj zawarta jest informacja czy produkt jest mierzony w obwodzie, na płasko, czy rozmiary wypadają prawidłowo czy są zaniżone/zawyżone. Dokonaj pomiaru (na płasko) własnego ubrania przypominającego fasonem nasz produkt. Porównaj wymiary obu rzeczy. Jeśli masz wątpliwości, skontaktuj się z nami, pomożemy Ci wybrać rozmiar.

JAKI JEST CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA?

Czas realizacji zamówienia może być inny dla poszczególnych produktów. Informację o czasie wysyłki danego produktu, uzyskasz przechodząc do koszyka, gdzie znajduje się wybrany produkt. Zamówienia wysyłamy w ciągu maksymalnie 5 dni roboczych (chyba, że w przypadku danego produktu jest określone inaczej). Staramy się byś otrzymał/a przesyłkę jak najszybciej i zwykle trwa to 1-2 dni robocze od dnia zaksięgowania Twojej wpłaty na naszym koncie. Do tego należy doliczyć czas potrzebny na dostarczenie przesyłki przez kuriera (zwykle od 1 do 2 dni roboczych). Wysyłamy wyłącznie w dni robocze. W przypadku, gdyby wysyłka miała się opóźnić, skontaktujemy się z Tobą.

JAKI JEST STATUS MOJEGO ZAMÓWIENIA?

Po złożeniu zamówienia, będziesz otrzymywać mailowe powiadomienia o zmianie statusu.

JAK WYGLĄDA PROCES REALIZACJI ZAMÓWIENIA?

Ty dokonujesz zakupu, Twoje zamówienie „wskakuje” do naszego systemu. Po zaksięgowaniu wpłaty, kompletujemy zamówienie i w ciągu 1-5 dni roboczych wysyłamy przesyłkę na podany przez Ciebie, w procesie zamawiania, adres.

CZY MOGĘ POŁĄCZYĆ ZAMÓWIENIA?

Niestety nie. System zapisuje każde zamówienie jako osobne, nie mamy możliwości połączenia kilku zamówień w jedno.

DLACZEGO MOJE ZAMÓWIENIE ZOSTAŁO ANULOWANE?

Zamówienia płatne z góry, tj. przelewem natychmiastowym, tradycyjnym, czy BLIKIEM, należy opłacić w terminie do 3 dni roboczych. Po tym czasie zamówienie zostanie automatycznie anulowane. Jeżeli dokonałaś/eś płatności po terminie, skontaktuj się z nami.

W JAKI SPOSÓB MOGĘ ANULOWAĆ SWOJE ZAMÓWIENIE?

Jeśli Twoje zamówienie nie zostało jeszcze wysłane, a chcesz z niego zrezygnować, skontaktuj się z nami telefonicznie. Anulacji zamówień dokonujemy wyłącznie poprzez kontakt telefoniczny.

W JAKI SPOSÓB MOGĘ DOKONAĆ ZMIANY W SWOIM ZAMÓWIENIU?

Jeśli Twoje zamówienie nie zostało jeszcze wysłane, skontaktuj się z nami telefonicznie. Zmian w zamówieniach dokonujemy wyłącznie poprzez kontakt telefoniczny.

CZY TEN PRODUKT BĘDZIE JESZCZE DOSTĘPNY?

Jeśli tylko istnieje taka możliwość, uzupełniamy każdy produkt. Jeśli nie chcesz przegapić uzupełnienia, zapisz się na powiadomienie o dostępności. Ta opcja jest dostępna na stronie każdego niedostępnego w danej chwili produktu. Kiedy tylko produkt znów będzie dostępny, dostaniesz powiadomienie e-mail.

NIE DOSTAŁAM/EM MAILA Z DANYMI DO PRZELEWU/ MAILA Z POTWIERDZENIEM ZAMÓWIENIA/ MAILA O ZMIANIE STATUSU.

Maile o powyższej treści są wysyłane automatycznie przez system naszego sklepu, nie ma możliwości, by system nie wysłał powiadomienia mailowego. Jeśli nie widzisz w skrzynce wiadomości od nas, sprawdź folder SPAM i oferty – najprawdopodobniej tam trafiły nasze maile. Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, sprawdź poprawność adresu e-mail wpisanego przy rejestracji. Jeśli adres był błędny, popraw go i w razie potrzeby skontaktuj się z nami, a ponownie wyślemy maile, które nie dotarły. Jeśli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, skontaktuj się z nami w celu sprawdzenia poprawności podanego w zamówieniu maila.

 

ZWROT, WYMIANA, REKLAMACJA

 

CZY PRZYJMUJECIE ZWROTY?

Tak, przyjmujemy zwroty. Więcej informacji na temat zwrotów znajdziesz tu.

CZY MOGĘ ZWRÓCIĆ JEDNĄ RZECZ Z ZAMÓWIONYCH KILKU PRODUKTÓW?

Tak, możesz zwrócić dowolną liczbę produktów z zamówienia.

KTO POKRYWA KOSZT PRZESYŁKI ZWROTNEJ?

Za przesyłkę zwrotną płaci Klient.

KIEDY OTRZYMAM PIENIĄDZE ZA ZWRÓCONE PRODUKTY?

Zwrotu środków dokonujemy w ciągu 14 dni na numer konta podany w formularzu zwrotu. W przypadku płatności poprzez przelew natychmiastowy, środki za zwrot będą przesłane przez tę samą platformę, na konto, z którego została dokonana transakcja zakupu.

JAK ODESŁAĆ PACZKĘ ZE ZWRACANYM PRODUKTEM?

Wybór przewoźnika do odesłania zwrotu jest dowolny. W przypadku Poczty Polskiej, zalecamy wybór przesyłki rejestrowanej.

ILE CZASU MAM NA ZWROT PRODUKTU?

Zwrotu należy dokonać w terminie 14 dni kalendarzowych, licząc od dnia kolejnego od odebrania przesyłki. Liczy się data nadania przez Ciebie przesyłki.

CZY MOŻLIWA JEST WYMIANA TOWARU NA INNY?

Wymiana towaru polega na zwrocie (odstąpienie od umowy) oraz złożeniu i opłaceniu nowego zamówienia.

CZY MOŻNA REKLAMOWAĆ ZAKUPIONY TOWAR?

Tak. Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz tu.

W JAKIM TERMINIE MOGĘ ZŁOŻYĆ REKLAMACJĘ?

Reklamację można złożyć w terminie dwóch lat od daty zakupu. Zgłoszenia należy dokonać niezwłocznie, nie później niż w terminie 2 miesięcy, od daty wystąpienia wady produktu.

W JAKIM CZASIE ROZPATRYWANE SĄ REKLAMACJE?

Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od momentu jej otrzymania. O decyzji reklamacyjnej poinformujemy Cię mailowo.

PACZKA Z MOIM ZAMÓWIENIEM JEST USZKODZONA – CO ZROBIĆ?

Jeśli kurier próbuje dostarczyć uszkodzoną przesyłkę, masz prawo odmówić jej przyjęcia. Możesz również uprzedzić kuriera, że chcesz sprawdzić zawartość przesyłki w jego obecności. Jeśli produkt jest uszkodzony, spisz z kurierem protokół szkody. Protokół szkody należy przesłać na nasz adres mailowy. Jest on niezbędny, by rozpocząć proces reklamacji.

 

PŁATNOŚĆ I WYSYŁKA

 

W JAKI SPOSÓB MOGĘ ZAPŁACIĆ ZA ZAMÓWIENIE?

Umożliwiamy Ci następujące formy płatności:
- BLIK;
- natychmiastowy przelew (realizowany przez Blue Media);
- natychmiastowy przelew (realizowany przez Przelewy24.pl); 
- przelew tradycyjny na konto;
- mRaty mBank (zamówienie za minimum 300 zł);
- raty online Alior Bank (zamówienie za minimum 300 zł);
- PayPo (zamówienie za minimum 100 zł);
- płatność za pobraniem (gotówka do rąk kuriera DPD).

Więcej informacji na temat płatności znajdziesz tu.

NA CZYM POLEGA OPCJA PŁATNOŚCI RATALNEJ?

W naszym sklepie masz możliwość opłacenia zamówienia w ratach poprzez usługę rat online mBanku oraz Alior Banku. W momencie dokonywania zamówienia, w koszyku zaznacz wybraną opcję rat (raty online Alior Bank lub, przy zamówieniu od 300 zł, mRaty mBanku). W kolejnych krokach nastąpi przekierowanie na stronę banku. Po wypełnieniu wniosku o raty, czekaj na kontakt ze strony banku. Jeśli otrzymasz pozytywną decyzję, zaakceptuj umowę, a środki zostaną uruchomione i zamówienie opłacone.

NA CZYM POLEGA PŁATNOŚĆ Z PAYPO?

W skrócie - kupujesz teraz, a płacisz za 30 dni. PayPo płaci nam za Twoje zakupy teraz, a Ty spłacasz pożyczkę PayPo w ciągu 30 dni lub w dogodnych ratach. Podczas zakupu, w koszyku zaznacz Przelewy24.pl jako formę płatności, a potem wybierz z listy banków PayPo. Więcej informacji na temat PayPo znajdziesz tu.

CHCĘ OPŁACIĆ ZAMÓWIENIE – GDZIE ZNAJDĘ LINK DO PŁATNOŚCI LUB NUMER KONTA?

Jeśli wybraną opcją płatności jest przelew natychmiastowy, a z jakiegoś powodu nie udało Ci się dokonać płatności w procesie składania zamówienia (np. zerwane połączenie), możesz wrócić do płatności - otrzymasz wiadomość e-mail z nowym linkiem do płatności. Jeśli wybraną opcją jest przelew tradycyjny, dane do przelewu otrzymałeś/aś w mailu potwierdzającym zamówienie.

W JAKI SPOSÓB MOGĘ ZMIENIĆ OPCJĘ PŁATNOŚCI?

Skontaktuj się z nami telefonicznie - zmian w zamówieniach dokonujemy wyłącznie poprzez kontakt telefoniczny.

JAK SKORZYSTAĆ Z DARMOWEJ DOSTAWY?

Opcja darmowej dostawy pojawia się w koszyku, gdy Twoje zamówienie osiągnie wartość minimum 299 zł. W przypadku promocji z darmową dostawą, opcja ta samoistnie pojawi się w Twoim koszyku po spełnieniu warunków danej promocji.

CZY MOGĘ ODEBRAĆ ZAMÓWIENIE OSOBIŚCIE?

Prowadzimy wyłącznie sprzedaż wysyłkową.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl